مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 تیر 1392 ساعت 11:332013-07-12دانش

دانشگاههای گناباد نخبه پرور هستند/ ضرورت تکمیل فرودگاه گناباد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با اشاره به تربیت نخبگان در دانشگاه های گناباد خواستار به سرانجام رسیدن فرودگاه این شهرستان با وجود 12 مرکز آموزش عالی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین مجتبوی ظهر جمعه در جمع مسئولان گناباد در سالن علامه بهلول این شهرستان اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در گناباد موجود می باشد و نخبگان زیادی از این شهرستان در سطح کشور مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه آزاداسلامی گناباد حرکت به سمت تحصیلات تکمیلی است افزود: در همین راستا چندین رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد، مراحل تصویب نهایی خود را در وزارت علوم می گذراند.

وی گفت: رویکردهای دیگر این دانشگاه از نگاه فرهنگی، کیفیت بخشی به فعالیت های دانشگاه ، ارتباط با بدنه شهر و نهادهای اجتماعی و فرهنگی وتعامل دو سویه و فعال با آنها می باشد.

مجتبوی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف واحد، به پتانسیل ها وظرفیت های موجود دانشگاه پرداخت و آن را بسیار خوب توصیف کرد.

مجتبوی با اشاره به برگزاری دو کنفرانس مددکاری اجتماعی در دانشگاه آزاداسلامی گناباد خاطر نشان کرد: در سطح کشور به عنوان یک قطب مددکاری ازواحدگناباد یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاههای گناباد نخبه پرور هستند/ ضرورت تکمیل فرودگاه گناباد

دانشگاههای گناباد نخبه پرور هستند/ ضرورت تکمیل فرودگاه گناباد