مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1392 ساعت 03:232013-06-24سياسي

تمدید مهلت ارسال مقاله به کنگره‏ سراسری دامپزشکان ایران


مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه هشتمین کنگره‏ سراسری دامپزشکان علوم بالینی ایران و دومین سمپوزیوم ملی لنگش نشخوارکنندگان و اهمیت اقتصادی آن بر تولیدات دامی، تا آخر مرداد ماه 92 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علمی ایسنا، دکتر سیف‏ الله دهقانی، دبیر علمی هشتمین کنگره‏ دامپزشکان علوم بالینی ایران با بیان این خبر گفت: این دو همایش اول تا سوم آبان ماه امسال در دانشکده‏ دامپزشکی دانشگاه شیراز برگزار می شوند.

وی افزود: پیش‏ بینی می‏ شود که حدود یک هزار نفر از کارشناسان، استادان، دانشجویان و فعالان این حوزه در کنفرانس‏ ها حضور یابند.

وی ادامه داد: آموزش دامپزشکان عمومی، معرفی جدیدترین تکنیک های استفاده شده توسط استادان دامپزشکی دانشگاه‏ های کشور، آشنایی با یافته‏ های جدید علمی و معرفی روش‏ های نوین پیشگیری و درمان بیماری‏ های دام از اهداف برگزاری این کنگره‏ ها به شمار می‏ روند.

بیماری‏ های داخلی دام بزرگ، بیماری‏ های داخلی دام کوچک، مامایی و بیماری‏ های تولید مثلی و اورام پستان، جراحی و هوشبری دام های بزرگ، جراحی و هوش بری دام های کوچک، بهداشت و بیماری‏ های آبزیان، رادیولوژی و تصویربرداری تشخیصی، کلینیکال پاتولوژی و بیماری‏ های طیور و پرندگان زینتی از محورهای مورد بحث در هشتمین کنگره‏ سراسری دامپزشکان علوم بالینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال مقاله به کنگره‏ سراسری دامپزشکان ایران

تمدید مهلت ارسال مقاله به کنگره‏ سراسری دامپزشکان ایران