مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1392 ساعت 07:382013-06-12اقتصادي

فارس خبر می دهد شاخص کل بورس تهران از 45 هزار واحد گذشت


شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با افزایش 118 واحدی از نیمه 45 هزار واحد گذشت، تا با کانال 46 هزار واحدی 329 قدم فاصله داشته باشد.

- "، بورس تهران همچنان متأثر از برخی اخبار سیاسی امید بخش مجدداً روند صعودی خود را ادامه داد که به نظر می رسد، یک دور نمای مثبت در ذهن معامله گران از آینده بازار سهام تداعی شده باشد.

بر اساس این گزارش، امروز معامله گرانی که ریسک پذیری کمتری دارند، اقدام به فروش کرده، اما معامله گرانی که ریسک پذیری بالایی دارند، امروز را فرصت خوبی برای خرید دانستند.

بر همین اساس، این روزها معاملات بازار سهام متأثر از اخبار انتخاباتی است و کمتر پارامتر های اقتصادی بر روند بازار تأثیر گذارند؛ به عبارت دیگر بازار هم پیش بینی می کند، با انتخاب دو کاندیدای احتمالی برای دور دوم  برای تصدی پست ریاست جمهوری، روند مثبت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ شاخص کل در معاملات تالار شیشه ای با 118 واحد مثبت به 45 هزار و 671 واحد صعود کرد، تا 329 قدم دیگر تا کانال 46 هزار واحدی فاصله داشته باشد.

ارزش بازار سهام امروز به بیش از 218 هزار و 890 میلیون تومان رسید که بیش از 312 میلیون برگ سهم در 40 هزار بار داد و ستد شده است.

براساس این گزارش؛ صنایع پتروشیمی خلیج فارس با 86 واحد منفی و پالایش نفت اصفهان با 43 واحد بر شاخص کل تأثیرگذار بوده اند که از این میان فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد شاخص کل بورس تهران از 45 هزار واحد گذشت

فارس خبر می دهد شاخص کل بورس تهران از 45 هزار واحد گذشت