مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1392 ساعت 18:182013-05-22سياسي

سونامی اهدای عضو؛ شیرین چون «عسل» و زنده چون «امید»


"زمانی که خبردار شدیم تلاش امید برای نجات جان دختر بچه منجر به جان باختن خودش شده، یک چشم خندان و چشم گریان شدیم تا اینکه شنیدیم آتش نشان فداکار با شهادتش امید را به برخی دیگر هم هدیه داده است؛ جا دارد که با تسلیت به خانواده این عزیز، ابراز خرسندی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آتش نشان فداکار ترکیبی است نام آشنا که این روزها معنای دیگری دارد، چراکه آتش نشان با فداکاری عجین شده منتها به تازگی امید عباسی کاری کرده که تعاریف تجدید و بسیار زیباتر از قبل رخنمون شده است.

زمانی که فرمانده جوان ایستگاه 68 آتش نشانی تهران پای به طبقه دهم ساختمان مشتعل گذاشت و ریحانه نه ساله را در محاصره شعله های آتش دید، بلافاصله ماسک اکسیژنش را روی صورت دخترک گذاشت و او را تحویل همکارانش داد تا به جای امنی منتقل شود اما آتش فراگیر تر می شد تا اکسیژن کمتر شده و دود فزونی پیدا کند و در نهایت فرمانده از پا بیافتد.

چند ساعت بعد از بیمارستان خبری ناراحت کننده مخابره شد؛ مرگ مغزی آتش نشان فداکار، تلخ ترین خبری بود که می توانست همکارانش را نا امید کند اما فرمانده 35 ساله پیش تر فکر اینجای کار را هم کرده بود و تدارک دیده بود که اگر به اینجای خط زندگی رسید، با اهدای عضو، امید را به دیگران اهدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی اهدای عضو؛ شیرین چون «عسل» و زنده چون «امید»

سونامی اهدای عضو؛ شیرین چون «عسل» و زنده چون «امید»