مطالب مرتبط:
فیلم /اجتماع عزاداران غرب کرمانشاه در سوگ شهید جمهور
فیلم /اجتماع عزاداران غرب کرمانشاه در سوگ شهید جمهور
اجتماع امام رضایی ها در کرمانشاه به یاد رییس جمهور شهید+عکس
شهید رییسی به حق، شهید جمهور و ماندگار در قلوب مردم شد
میراث ماندگار رییس جمهور شهید در کردستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 12:452024-05-21سياسي

کارهای ماندگار «شهید جمهور» برای کرمانشاه


دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی منشاء خدمات و برکات فراوانی برای استان کرمانشاه بوده، خدماتی که برخی از آنها در چند دهه گذشته سابقه و مانند نداشته است.

- ایسنا/کرمانشاه دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی منشاء خدمات و برکات فراوانی برای استان کرمانشاه بوده، خدماتی که برخی از آنها در چند دهه گذشته سابقه و مانند نداشته است.

کرمانشاه به عنوان یکی از استان های کمتر توسعه یافته کشور از جمله استان هایی بود که مورد توجه ویژه دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور شهید این دولت قرار داشت و آیت الله رییسی در راستای برنامه های عدالت محور و محرومیت زدای دولتش همواره تلاش می کرد کرمانشاه در کنار دیگر مناطق کمتر توسعه یافته کشور، طور دیگری ببیند.

اگرچه کرمانشاه از دور دوم سفر استانی آیت الله رییسی محروم ماند، اما در جریان دور اول سفر دولت سیزدهم به کرمانشاه و در تمام مدت سه فعالیت این دولت، اقداماتی در این استان انجام شد که مردم تا سال های سال می توانند از برکات آن بهره مند شوند.

خروج از سایه بیکاری مزمن و سابقه دار شاید یکی از ماندگارترین اقدامات دولت سیزدهم برای استان کرمانشاه روند کاهشی نرخ بیکاری این استان با اقدامات صورت گرفته بعد از سالها گرفتاری در رتبه های اول بیکاری کشور باشد.


برچسب ها: کرمانشاه - آیت الله سیدابراهیم رییسی - دولت سیزدهم - سیدابراهیم رییسی - آیت الله - استان کرمانشاه - آیت الله رییسی
آخرین اخبار سرویس:

کارهای ماندگار «شهید جمهور» برای کرمانشاه

کارهای ماندگار «شهید جمهور» برای کرمانشاه