مطالب مرتبط:
دیوان کیفری بین المللی حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت را اجرا خواهد کرد؟
حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین المللی
حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین المللی
شوک در تل آویو به دنبال سخنان دادستان دیوان کیفری بین المللی / ماموریت جدید وزارت خارجه اسراییل جلب موافق در محکومیت تلاش برای بازداشت نتانیاهو است
انتقاد و عصبانیت شدید رژیم صهیونیستی از تصمیم تاریخی دیوان بین المللی کیفری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 12:102024-05-21بين الملل

گالانت: دیوان کیفری بین المللی را به رسمیت نمی شناسیم


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به درخواست دادستان کل دیوان کیفری بین المللی برای بازداشت وی گفت که اختیارات این دادگاه را به رسمیت نمی شناسد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به درخواست دادستان کل دیوان کیفری بین المللی برای بازداشت وی گفت که اختیارات این دادگاه را به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اظهارات پس از آن بیان شد که کریم خان، دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی گفت این دادگاه به دنبال صدور حکم بازداشت برای چهره های مرتبط با درگیری های اخیر غزه است، از جمله بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی.

نتانیاهو و گالانت در شرایطی به حکم لاهه معترض هستند که بیش از 35 هزار فلسطینی در جریان حملات زمینی و هوایی این رژیم از هفتم اکتبر به شهادت رسیده اند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: برخورد یکسان دادستان دیوان کیفری بین المللی با حماس و اسراییل منزجرکننده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، وی در تقلا برای گنجاندن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی گناه تحت عنوان آنچه حق این رژیم در دفاع از خود خواند، افزود، تلاش دادستان کل برای سلب این گزینه و تامین آزادی اسرای صهیونیست باید محکوم شود.


برچسب ها: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی - دیوان کیفری بین المللی - رژیم صهیونیستی - دیوان کیفری - بین المللی - صهیونیستی - دادستان
آخرین اخبار سرویس:

گالانت: دیوان کیفری بین المللی را به رسمیت نمی شناسیم

گالانت: دیوان کیفری بین المللی را به رسمیت نمی شناسیم