مطالب مرتبط:
استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
واکنش ایران به پذیرش آتش بس از سوی حماس
امضا شدن سند توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی ایران و عراق
پکن و پاریس بر «حل وفصل سیاسی» پرونده هسته ای ایران تاکید کردند
خبر مهم از فروش نقد و اقساطی این دو محصول پر متقاضی ایران خودرو + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 18:102024-05-07فرهنگي

تنوع فرهنگ باعث پویایی و شکوفایی ایران می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تنوع فرهنگ باعث پویایی و شکوفایی ایران می شود، اظهار کرد: از شهرستان هشترود علما، فقها، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تنوع فرهنگ باعث پویایی و شکوفایی ایران می شود، اظهار کرد: از شهرستان هشترود علما، فقها،دانشمندان و شاعران برجسته ای به جامعه هنر و فرهنگ ایران معرفی شده است.

سید محمدحسین بلاغی در دیدار با خبرنگاران و هنرمندان هشترودی، خاطرنشان کرد: هنرمندان مراجع و خواص جامعه هستند و علیرغم داشتن مسائل و مشکلات زیاد، باز هم به کار هنری و خبری خود ادامه می دهند تا باری از مشکلات جامعه را بر دوش کشیده و در حل آن ها کمک حال جامعه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی مطرح کرد: بخش اعظمی از فعالیت های هنری استان آذربایجان شرقی به خود مردم واگذار شده است و اداره کل نیز با حمایت تمام قد از این برون سپاری در پی خدمت بیشتر و بهتر به جامعه فرهنگی و هنری است.

وی اضافه کرد: برای تجهیز و ساخت مجتمع فرهنگی هشترود، 19 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است تا ساختمان نیمه کاره این مجموعه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

فرماندار هشترود نیز در این جلسه اظهارکرد: هنرمندان و اصحاب رسانه برای همیشه از مسئولان گلایه مند هستند چرا که آنچنان که ب


برچسب ها: آذربایجان شرقی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - آذربایجان - فرهنگ - شهرستان هشترود
آخرین اخبار سرویس:

تنوع فرهنگ باعث پویایی و شکوفایی ایران می شود

تنوع فرهنگ باعث پویایی و شکوفایی ایران می شود