مطالب مرتبط:
استرداد کلاهبردار 1200 میلیاردی به کشور
استرداد کلاهبردار 1200 میلیاردی به کشور
پای کلاهبردار خیالی به سرقت مجسمه 5 میلیاردی «هیچ» کشیده شد
کشف و ضبط 1200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
استرداد 85 میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 15:452024-05-01حوادث

استرداد کلاهبردار 1200 میلیاردی به کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال به کشور خبر داد و گفت: - رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال به کشور خبر داد و گفت: با همکاری پلیس یکی از کشور های همسایه، متهم مذکور دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به کشور مسترد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال به کشور خبر داد و گفت: با همکاری پلیس یکی از کشور های همسایه، متهم مذکور دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به کشور مسترد شد.

سردار مجید کریمی، در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود 400 کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می شود.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل 93 کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و 200 میلیارد ریال بوده را به مشتری های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالا ها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبل


برچسب ها: فرماندهی انتظامی - کشور - پلیس بین الملل - کلاهبردار - کلاهبرداری - استرداد - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

استرداد کلاهبردار 1200 میلیاردی به کشور

استرداد کلاهبردار 1200 میلیاردی به کشور