مطالب مرتبط:
بازدید قائم مقام رییس جهاددانشگاهی از پژوهشکده سرطان معتمد
بازدید 4ساعته آقامیری از سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و خانه شهر
سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان های جنوب نوار غزه فقط برای 3 روز سوخت دارند
رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
افتتاح پروژه فیبر نوری استان قم فردا با حضور رییس جمهور+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 21:452024-05-08اقتصادي

بازدید رییس سازمان خصوصی سازی از پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس


معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی به همراه جمعی از مسئولان استانی از پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس بازدید کرد.

- ایسنا/هرمزگان معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی به همراه جمعی از مسئولان استانی از پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در هرمزگان عصر امروز (19 اردیبهشت ماه)، ابراهیم بازیان معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی به همراه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران از بخش های مختلف پروژه بیمارستان 531 تخت خوابی و دانشکده دندانپزشکی واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدید کرد.

معاون وزیر اقتصاد در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت تکمیل پروژه های پیشران این چنینی، اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تلاش مسئولان استانی و تزریق اعتبارات لازم، شاهد بهره برداری از این طرح ها در موعد مقرر باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس گفت: بیمارستان 531 تخت خوابی هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان های جنوب کشور محسوب می شود، از جمله طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری به این استان است که با


برچسب ها: رییس سازمان خصوصی سازی - سازمان خصوصی سازی - معاون وزیر اقتصاد - وزیر اقتصاد - رییس سازمان - خصوصی سازی - معاون وزیر
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان خصوصی سازی از پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس

بازدید رییس سازمان خصوصی سازی از پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس