مطالب مرتبط:
پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
قیمت جدید روغن مایع در بازار + جدول
تولید روغن موتور سبز توسط نفت سپاهان
چرا تجارت با آفریقا مهم است؟ | جزییات خرید آفریقایی ها از ایران
کمیته همکاری های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-04-29اقتصادي

روغن موتور ایرانی در مسیر بازار آفریقا


عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران از قاره آفریقا به عنوان هدف ویژه صادراتی این کشور نام برد و گفت: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، - عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران از قاره آفریقا به عنوان هدف ویژه صادراتی این کشور نام برد و گفت: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو، به دنبال رایزنی و دریافت داده های مرتبط با خودروهای رایج در کشورهای آفریقایی برای تولید و صادرات محصولات مورد نیاز این بازارها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد امین دهقان در نشستی خبری با اشاره به بازار صادراتی روانکار، اظهار کرد: محصولات روانکار تاکنون به 11 کشور شامل هند، چین، کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی، عرضه شده و با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید، بیش از 760 هزار تن انواع روانکار صنعتی در این شرکت تولید و افزون بر 500 هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد، اظهار کرد: این مساله 400 میلیون دلار ارزآوری برای کشور به همراه داشت و صددرصد ارزها وارد سامانه ارزی کشور شد.

به گفته وی با توجه به ظرفیت های صادراتی، در همکاری با گروه های دانش بنیان درصدد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و تولید محصولات خاص در جهت دریافت


برچسب ها: آفریقا - کشورهای آفریقایی - روغن موتور - بازار - کشور - تولیدکنندگان - صادرات
آخرین اخبار سرویس:

روغن موتور ایرانی در مسیر بازار آفریقا

روغن موتور ایرانی در مسیر بازار آفریقا