مطالب مرتبط:
افزایش سن بازنشستگی به صندوق های بازنشستگی ابلاغ شد؟
هدف گذاری صادراتی چهارمحال و بختیاری به 400 میلیون دلار افزایش یافت
نهایی شدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
جزییات جدید از افزایش حقوق 35 درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی
میزان دقیق افزایش حقوق مستمری بگیران اعلام شد | بازنشستگان بخوانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-05-08پزشكي

چگونه تعداد گردشگران سلامت در مشهد افزایش پیدا می کند؟


مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای اولین بار در مشهد سامانه ای در حال راه اندازی است که بیمار از کشور خودش وارد سامانه شود و بیمارستان، - پزشک و هتل خود را مشخص کرده و تعرفه خود را با کشورهای دیگر مقایسه کند.

داوود خوش شکن در گفت وگو با ایسنا در خصوص برآوردش از میزان ورود گردشگران سلامت به مشهد اظهار کرد: در ایام نوروز وضعیت خوبی نداشتیم.

متاسفانه مراجعان کشور عراق به مشهد کاهش پیدا کرده است، اما بیماران افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان می تواند این کاهش را پوشش دهد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در مشهد سامانه ای در حال راه اندازی است که بیمار از کشور خودش وارد سامانه شود و بیمارستان، پزشک و هتل خود را مشخص کند و تعرفه خود را با کشورهای دیگر مقایسه کرده و سپس با وجود تعرفه های پایین ما، ایران را انتخاب کند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: اگر این اتفاق رخ دهد تعداد گردشگران سلامت در مشهد افزایش پیدا می کند، اما تا نتوانیم این کار را انجام دهیم و در جولان افراد سودجو بیفتیم، شاهد کاهش آمار گردشگری سلامت خواهیم بود.

در سال 1402 سعی شد تا به آماری که برآورد کرده ایم برسیم، وگرنه تعداد گردشگران سلامت رو به کاهش است و در سال 1402 نسبت به سال 1401 کمتر از 10 درصد رشد داشتیم.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - مشهد - علوم پزشکی مشهد - گردشگران سلامت - بیمار - گردشگری سلامت
آخرین اخبار سرویس:

چگونه تعداد گردشگران سلامت در مشهد افزایش پیدا می کند؟

چگونه تعداد گردشگران سلامت در مشهد افزایش پیدا می کند؟