مطالب مرتبط:
توسعه صنعت مواد غذایی از مسیری سازگار با محیط زیست
آیا معدن کامو استعلام محیط زیست دارد؟
خانه محیط زیست پردیس، خانه برتر استان تهران شد
600 خانه محیط زیست در لرستان فعال است
فعالیت 600 خانه محیط زیست در لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 17:202024-05-14حوادث

دام محیط زیست برای 3 شکارچی در ماسال


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال با اشاره به برخورد جدی این اداره با متخلفان، گفت: سه قبضه سلاح شکاری با همکاری ماموران نیروی انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال با اشاره به برخورد جدی این اداره با متخلفان، گفت: سه قبضه سلاح شکاری با همکاری ماموران نیروی انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

حمید سلطان خواه امروز (25 اردیبهشت ماه) در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه با شکار غیرمجاز برای حفظ و حراست از زیستگاه های شهرستان که به عنوان ثروت ملی محسوب می شود، از وظایف یگان حفاظت محیط زیست است، اظهار کرد: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر و زیستگاه های حیات وحش به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست ممنوع است.

وی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت شهرستان هنگام گشت زنی و در دو عملیات اجرایی در زیستگاه های شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی ماسال، موفق به کشف و ضبط سه قبضه سلاح شکاری مجاز و دارای جواز حمل از متخلفان شدند، شکارچیان متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: تلفن 43651380 پاسگاه شبانه روزی سرمحیط بانی محیط زیست شاندرمن و سامانه گویای 1540 برای دریافت اخبار و اطلاعات در راستای شکار و صید و مقابله با تخلفات زیست محیطی به صورت شبانه


برچسب ها: رییس اداره حفاظت محیط زیست - محیط زیست - حفاظت محیط زیست - شهرستان - زیست - نیروی انتظامی - شهرستان ماسال
آخرین اخبار سرویس:

دام محیط زیست برای 3 شکارچی در ماسال

دام محیط زیست برای 3 شکارچی در ماسال