مطالب مرتبط:
آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز
سقف تراکنش های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
یک سال است که رستوران های مشهد افزایش نرخ نداشته اند
ثبت افزایش سرمایه فروژ از محل سود انباشته
افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 08:502024-04-23اجتماعي

افزایش دمای زنجان از روز جمعه


سامانه بارشی فعال در استان از عصر امروز سه شنبه به تدریج از منطقه خارج می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی فعال در استان از عصر امروز سه شنبه به تدریج از منطقه خارج می شود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آسمان مناطق مختلف استان طی امروز عمدتا ابری خواهد بود و بارش های قابل توجهی انتظار نمی رود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی در برخی مناطق از جمله ارتفاعات با رگبارهای ضعیف و پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد شد، تصریح کرد: از فردا تا اوایل هفته آینده آسمان صافی برای اغلب مناطق استان پیش بینی شده است، سرعت وزش باد به ویژه بعدازظهر امروز و فردا افزایش می یابد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می رسد.

او ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه قیدار با 6 درجه سانتیگراد خنک ترین و گیلوان با 26 درجه سانتیگراد گرم ترین مناطق استان ثبت شدند.

رحمن نیا افزود: تا روز پنجشنبه هفته جاری هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه مجددا دما به طور نسبی افزایش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای فعلی شهر زنجان 10 درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه کاهش یافته است.


برچسب ها: سامانه بارشی فعال - استان - مناطق - سامانه بارشی - امروز - زنجان - مدیرکل هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای زنجان از روز جمعه

افزایش دمای زنجان از روز جمعه