مطالب مرتبط:
رویکرد دهه کرامت اصلاح خانواده ها باشد
رویکرد دهه کرامت اصلاح خانواده ها باشد
هدیه و تخفیف رجا به مسافران به مناسبت دهه کرامت
«با شما سربلندیم»؛ شعار دهه کرامت سال 1403
مردمی سازی جشن ها، اولویت نخست دهه کرامت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-04-29سياسي

رویکرد دهه کرامت باید اصلاح خانواده ها باشد


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دهه کرامت باید اصلاح خانواده ها باشد، گفت: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، - ایسنا/قم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دهه کرامت باید اصلاح خانواده ها باشد، گفت: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیروهای انتظامی و رسانه ها بسیار اثرگذار است.

آیت الله سید محمد سعیدی امروز 10 اردیبهشت ماه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: برنامه های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیشتری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دهه کرامت باید اصلاح خانواده ها باشد، گفت: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیروهای انتظامی و رسانه ها بسیار اثرگذار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است؛ امروز در دانشگاه های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه های مختلف تلاش می کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب ها کاه


برچسب ها: دهه کرامت - کرامت - آستان مقدس - خانواده ها - نیروهای انتظامی - خانواده - اقدامات
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دهه کرامت باید اصلاح خانواده ها باشد

رویکرد دهه کرامت باید اصلاح خانواده ها باشد