مطالب مرتبط:
وظیفه سیستم دیسپچینگ استفاده بهینه از ناوگان ماشین آلات بارگیری و حمل و افزایش ایمنی است
سامانه فیش حقوقی فرهنگیان | نحوه ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir | کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
کاهش 25 درصدی مرگ ومیر مادران باردار در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:552024-05-06سياسي

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه ها می شود


دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، از انتخاب برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی به عنوان فرایند برتر ستادی خبر داد.

- دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، از انتخاب برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی به عنوان فرایند برتر ستادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا حسن زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ضمن معرفی برنامه طراحی، اجرا و ارزشیابی، برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی گفت: در این برنامه بر اساس اسناد بالادستی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ارتقا، بهره وری و تعالی آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برنامه ریزی شد.

بر این اساس 10 کارگروه در نظر گرفته و برای هرکدام شاخص هایی طراحی شد تا در دانشگاه ها و کلان مناطق آمایش سرزمینی اجرایی شوند.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در دانشگاه ها گفت: این برنامه در سال 1402 مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت و نتایج آن به کلان مناطق ابلاغ شد.

حسن زاده، یکی از مشکلات دانشگاه ها را عدم استفاده بهینه از منابع موجود خواند و تصریح کرد: متاسفانه منابع موجود به صورت منطقی و درست استفاده نمی شود و گاهی این مسئله موجب می شود تا بهره وری در سیستم کاهش پیدا کند؛ لذا اگر بتوانیم ا


برچسب ها: علوم پزشکی - برنامه - آموزش علوم پزشکی - برنامه ریزی - پزشکی - بهره وری - علوم
آخرین اخبار سرویس:

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه ها می شود

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه ها می شود