مطالب مرتبط:
طرح اصلاح قانون بودجه 1403 به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد
ارجاع طرح اصلاح قانون بودجه 1403 به کمیسیون اقتصادی مجلس
ارجاع طرح اصلاح قانون بودجه 1403 به کمیسیون اقتصادی
طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد
طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 18:252024-05-12اقتصادي

بررسی مجدد طرح اصلاح بودجه 1403 در کمیسیون اقتصادی


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که این کمیسسون با اصلاح بودجه به دنبال این است که معافیت های مالیاتی که قانون برای حمایت از فعالیت های اقتصادی، - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که این کمیسسون با اصلاح بودجه به دنبال این است که معافیت های مالیاتی که قانون برای حمایت از فعالیت های اقتصادی، بنگاه ها و شرکت های بازار سرمایه تعریف کرده، ساری و جاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه کمیسیون به بررسی مجدد طرح اصلاح بند (س) تبصره 6 لایحه بودجه 1403 با حضور رییس سازمان امور مالیاتی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، رییس سازمان بیمه مرکزی و مسئولین وزارت اقتصاد و امور دارایی پرداخت.

وی توضیح داد: اعتقاد اعضای کمیسیون اقتصادی این است که باید قوانین پایه را در درون همان قوانین اصلاح کرد لذا نمی توان قوانین مالیاتی را درون بودجه سالیانه مورد اصلاح قرار داد لذا در این جلسه مقرر شد به جز معافیت های مدنظر، موضوع معافیت مواد 145 و 141 و قانون تامین منابع تولید و زیرساخت ها در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: هدف ما از اصلاح بند (س) تبصره 6 لایحه بودجه این است که معافیت های مالیاتی که قانون برای حمایت از فعالیت های اقتصادی، بنگاه ها و شرکت های بازار سرمایه تعریف کرده ساری و جاری شود.


برچسب ها: کمیسیون اقتصادی - کمیسیون اقتصادی مجلس - اقتصادی - اقتصاد - کمیسیون - رییس کمیسیون اقتصادی - معافیت های مالیاتی
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد طرح اصلاح بودجه 1403 در کمیسیون اقتصادی

بررسی مجدد طرح اصلاح بودجه 1403 در کمیسیون اقتصادی