مطالب مرتبط:
گزارش تصویری کامل از سفر نماینده رییس جمهور به شهرستان میامی
دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان سمنان
پاکستان: سفر رییس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین است
شناسایی 23 نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد
جذب 4651 حامی جدید طی ماه رمضان امسال در کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 17:552024-04-20اقتصادي

تصویب 85 هزار میلیارد تومان در سفر دوم رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان، 85 هزار میلیارد ریال اعتبار برای کهگیلویه و وبویراحمد مصوب شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان، 85 هزار میلیارد ریال اعتبار برای کهگیلویه و وبویراحمد مصوب شد.

جهانگیر شاهینی روز شنبه یکم اردیبهشت ماه 1403 در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: تاکنون بخش زیادی از اعتبارات سفر دوم به پروژه های عمرانی تخصیص داده شده است.

وی اظهارکرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین میزان سهم اعتباراتی را داشته که یک چهارم این اعتبارات معادل، 21 هزار میلیارد ریال، اعتبارات برنامه و بودجه و مابقی از محل مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه های بخش راه، بهداشت و درمان، سلامت و آموزش در اولویت تخصیص اعتبارات است و همه نهادها باید برای عملیاتی شدن پروژه و جذب اعتبارات مشخص شده همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهینی بیان کرد: دستگاه های اجرایی تا 31 تیرماه سال جاری باید نسبت به جذب اعتبارات مشخص شده اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - بویراحمد - کهگیلویه - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - استان کهگیلویه - اعتبار
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 85 هزار میلیارد تومان در سفر دوم رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

تصویب 85 هزار میلیارد تومان در سفر دوم رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد