مطالب مرتبط:
موضوعات باقیمانده بین ایران و آژانس به دو مکان تقلیل پیدا کرده است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی : موضوعات باقیمانده بین ایران و آژانس به دو مکان تقلیل پیدا کرده
جزییات جلسه رییس سازمان انرژی اتمی با کمیسیون امنیت ملی مجلس/ اسلامی: مبنای تعاملات ایران و آژانس، NPT و پادمان است/ موضوعات باقی مانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است
اسلامی: موضوعات باقیمانده بین ایران و آژانس به 2 مکان تقلیل یافت
موضوعات باقی مانده بین ایران و آژانس به 2 مکان تقلیل یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 19:402024-05-12سياسي

موضوعات بین ایران و آژانس به دو مکان تقلیل پیدا کرد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان انرژی اتمی در جلسه امروز کمیسیون بیان کرد که مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با حضور آقای اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با موضوع بررسی آخرین اقدامات این سازمان برگزار شد.

وی توضیح داد: در این جلسه مهندس اسلامی تاکید داشت که سازمان انرژی اتمی هدف بهره مندی مردم از منافع دانش هسته ای در زندگی شان را دنبال می کند.

روند ساخت نیروگاه های جدید هسته ای از جمله نیروگاه 2 و 3 بوشهر طبق برنامه پیش می رود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای اسلامی به تشریح ابعاد کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای با 600 مقاله و ارائه در اصفهان هم پرداخت؛ این کنفرانس که اولین بار بود با حضور مهمانان خارجی از جمله رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، برگزار می شد، دانش هسته ای کشورمان در سطوح مرتبط ارائه شد.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - سازمان انرژی اتمی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - سیاست خارجی - رییس سازمان انرژی اتمی - سخنگوی کمیسیون امنیت
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات بین ایران و آژانس به دو مکان تقلیل پیدا کرد

موضوعات بین ایران و آژانس به دو مکان تقلیل پیدا کرد