مطالب مرتبط:
ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان شرقی سرعت می گیرد
پوشش شبکه ارتباطی و اینترنت روستاهای خوزستان به 95 درصد رسیده است
آغاز اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکارها در خوزستان
وزیر نیرو: توسعه صادرات فنی و مهندسی صنعت آب و برق در دستورکار دولت قرار دارد | اجرای بزرگ ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 16:202024-04-24فناوري

بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان


مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب گفت: با ایجاد پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کارها تا پایان سال در استان خوزستان شاهد تحول بزرگی در سرعت و کیفیت اینترنت ثابت و سیار در استان خواهیم بود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب گفت: با ایجاد پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کارها تا پایان سال در استان خوزستان شاهد تحول بزرگی در سرعت و کیفیت اینترنت ثابت و سیار در استان خواهیم بود.

علیرضا ملکی جهان در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال باید چندین برابر سال های گذشته فعالیت کنیم و در این زمینه سعی می کنیم حداقل 90 درصد تعهدات پروژه که پوشش یک میلیون و 400 هزار خانوار تا پایان سال 1403 است را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: ارتباطات امروزه نقش اساسی در کسب و کارها دارد و تمامی امکانات از طریق اقتصاد دیجیتال، هوش مصنوعی و آی او تی است و در این زمینه شهرداران برای ورود به دولت هوشمند و الکترونیک در پروژه فیبر نوری کمک کنند.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب گفت: با ایجاد پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کارها تا پایان سال در استان خوزستان شاهد تحول بزرگی در سرعت و کیفیت اینترنت ثابت و سیار در


برچسب ها: خوزستان - پایان سال - فیبر نوری - استان خوزستان - استان - ارتباطات - اینترنت ثابت
آخرین اخبار سرویس:

بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان

بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان