مطالب مرتبط:
پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف
پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف
آغاز مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین در مسکو
چرا رهبران غربی در مراسم تحلیف پوتین شرکت نمی کنند؟
ببینید | تصاویری جدید از مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 14:552024-05-07بين الملل

پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف


رییس جمهوری روسیه با تأکید بر اینکه مسکو از گفت وگو با کشورهای غربی دوری نمی کند، خطاب به این کشورها گفت: سخن درباره ثبات استراتژیک و امنیت، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از رسانه های روسیه، ولادیمیر پوتین این سخنان را روز سه شنبه پس از آنکه برای پنجمین بار در آیین رسمی تحلیف در کاخ کرملین به عنوان رییس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد، سخنانی که با یادکردی از نیروهای روسیه در حال نبرد در عملیات نظامی ویژه در اوکراین آغاز شد.

رییس جمهوری روسیه در سخنان خود گفت: ما از گفت و گو با کشورهای غربی دوری نمی کنیم؛ انتخاب با آنها است که آیا می خواهند در آینده جلوی توسعه روسیه را بگیرند و می خواهند که ما را محدود کنند و فشار بیاورند یا اینکه می خواهند راهی برای رسیدن به صلح و همکاری را در پیش بگیرند.

پوتین خاطرنشان کرد: گفت وگو درباره ثبات استراتژیک و امنیت ممکن است اما این امر از راه دیکتاتوری و از بالا نگاه کردن قابل انجام نیست.

رییس جمهوری روسیه تأکید کرد: این مسائل تنها با گفت و گو در شرایط مساوی و عادلانه و بر پایه جستجوی منافع مشترک، قابل حل خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روسیه به تلاش خود برای دستیابی به جهان چندقطبی و سیستم و فرایند عادلانه در مدیریت جهان ادامه خواهد داد.


برچسب ها: رییس جمهوری روسیه - رییس جمهوری - روسیه - کشورهای غربی - استراتژیک - کشورها - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف

پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف