مطالب مرتبط:
روایت مجری من و تو از پروژه های فریب زنانه ضد انقلاب
تشریح جزییات نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی/ بازآفرینی داستان انقلاب در یک جایزه ملی
پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال به اتمام می رسد
تایید 3 پروژه پیشران حوزه نرم و فرهنگی
تایید 3 پروژه پیشران در حوزه نرم و فرهنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 16:502024-04-23اقتصادي

مسیرگشایی 45 متری انقلاب تبریز از پروژه های شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مسیرگشایی 45 متری انقلاب یکی از پروژه های شاخص کشور است که موجب تحولی چشمگیر در بافت فرسوده شهری تبریز می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مسیرگشایی 45 متری انقلاب یکی از پروژه های شاخص کشور است که موجب تحولی چشمگیر در بافت فرسوده شهری تبریز می شود.

محمد آیینی روز سه شنبه، 4 اردیبهشت با هدف شرکت در ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان شرقی به این استان سفر کرده است در این سفر از آخرین وضعیت پروژه های بازآفرینی شهر تبریز نیز بازدید کرد.

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری در شهرک جوانان، احیای میدان تاریخی صاحب آباد، سکونتگاه غیررسمی حاشیه اتوبان پاسداران و همچنین پروژه های نوسازی مردمی و پروژه های بازآفرینی پیرامون مسجد کبود و میدان شهید بهشتی شهر تبریز از جمله برنامه های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی بود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدیدها اظهار کرد: تبریز و استان آذربایجان شرقی در حوزه بازآفرینی شهری از استان های سرآمد کشور بوده و می تواند الگویی برای سایر کلانشهرها محسوب شود.


برچسب ها: بازآفرینی شهری - بازآفرینی - شرکت بازآفرینی شهری ایران - معاون وزیر راه و شهرسازی - شرکت بازآفرینی شهری - پروژه - وزیر راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

مسیرگشایی 45 متری انقلاب تبریز از پروژه های شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است

مسیرگشایی 45 متری انقلاب تبریز از پروژه های شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است