مطالب مرتبط:
شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
سردار رشید: در حمله سپاه به اسراییل، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسراییل کمک کردند /اسراییل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می دهند حتی بمب اتم!
تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی |
تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در حمله راکتی گردان های القسام + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 00:002024-05-05بين الملل

معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟


امام در دیدار با هیاتی از مقامات سوریه با اشاره به اجتماع مسلمانان فرمودند: اگر هر کدام یک سطل آب به اسراییل می ریختند او را سیل می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، امام خمینی (س) در بیست و چهارم مرداد ماه سال 58 مطابق با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سال 99 در جمع هیاتی از مقامات سوریه از جمله عبدالحلیم خدام (معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه) به منشأ ضعف در میان مسلمین اشاره کرده و فرمودند: "برای من یک مطلب به شکل معماست و آن این است که همه دوَل اسلامیّه و ملت های ‎ ‎ اسلام می دانند که این درد چیست، می دانند که دست های اجانب در بین است که اینها را ‎ ‎ متفرق از هم بکند، می بینند که با این تفرقه ها ضعف و نابودی نصیب آنها می شود، ‎ ‎ می بینند که یک دولت پوشالی اسراییل در مقابل مسلمین ایستاده ـ که اگر مسلمین ‎ ‎ مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسراییل می ریختند او را سیل می برد ـ مع ذلک ‎ ‎ در مقابل او زبون هستند.

معما این است که با اینکه اینها را می دانند ، چرا با علاج قطعی، ‎ ‎ که آن اتحاد و اتفاق است روی نمی آورند؟ چرا توطئه هایی که استعمارگرها برای ‎ ‎ تضعیف آنها به کار می برند، آنها توطئه ها را خنثی نمی کنند؟ آیا این معما چه وقت باید حل شود؟ و پیش کی باید حل بشود؟ این توطئه ها را کی باید خنثی کند غیر از دولت های &l


برچسب ها: بیست و یکم ماه مبارک رمضان - اسراییل - ماه مبارک رمضان - رژیم صهیونیستی - مقامات - امام - اسلام
آخرین اخبار سرویس:

معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟

معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟