مطالب مرتبط:
رابطه عاشقانه درخیابان گاندی به خون کشیده شد/قاتل اعتراف کرد
جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر 2 مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط 2 میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | 2 شرور مست و سابقه دار بودند
آزمایش خون ممکن است ام اس زودرس را تشخیص دهد
عکس از نمایندگان مجلس در حال اهدای خون + ببینید
بهترین چای برای چربی خون
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:302024-04-29حوادث

رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با 20 ضربه چاقو به خون کشیده شد


تیم جنایی در محل حادثه با جسد زنی 37 ساله مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف 20 ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی های اولیه نیز نشان می داد مرد جوانی که با مقتوله در ارتباط بوده در جریان مشاجره های شدید لفظی، - تیم جنایی در محل حادثه با جسد زنی 37 ساله مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف 20 ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی های اولیه نیز نشان می داد مرد جوانی که با مقتوله در ارتباط بوده در جریان مشاجره های شدید لفظی، دست به این جنایت هولناک در خیابان زده است.

متهمی که در خیابان گاندی زن جوان را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهر گرگان، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم ، ظهر یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه امسال، صدای مشاجره شدید زن و مرد جوانی در یکی از خیابان های محله گاندی، سکوت ظهرگاهی را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک قتل به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زنی 37ساله مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف 20 ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی های اولیه نیز نشان می داد مرد جو


برچسب ها: خیابان - پلیس آگاهی تهران بزرگ - مشاجره - جوان - چاقو - جوانی - آگاهی تهران بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با 20 ضربه چاقو به خون کشیده شد

رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با 20 ضربه چاقو به خون کشیده شد