مطالب مرتبط:
میز خدمت مسئولان استان فارس در حرم مطهر شاهچراغ(ع)
بازیگر نوجوان استان فارس درگذشت
روایت وزیر اقتصاد از کاهش نرخ تورم
نرخ تورم نقطه به نقطه به 30.9 درصد کاهش یافت
تداوم کاهش نرخ تورم در ابتدای امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 22:302024-05-14سياسي

میانگین نرخ تورم نقطه به نقطه در استان فارس کاهشی شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: کنترل و نظارت های مستمر باعث شد بر اساس گزارش مرکز آمار ایران میانگین نرخ تورم نقطه به نقطه در استان فارس کاهشی شده و این استان درنرخ تورم سالانه بین استان های کشور رتبه هشتم و در نرخ تورم ماهانه(اسفندماه) رتبه هفتم را کسب کند.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: کنترل و نظارت های مستمر باعث شد بر اساس گزارش مرکز آمار ایران میانگین نرخ تورم نقطه به نقطه در استان فارس کاهشی شده و این استان درنرخ تورم سالانه بین استان های کشور رتبه هشتم و در نرخ تورم ماهانه(اسفندماه) رتبه هفتم را کسب کند.

حسن شیخ نیا امروز، 25 اردیبهشت ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته خصوصا ماه های پایانی سال در حوزه تنظیم بازار ارائه کرد.

وی در این جلسه که در راستای ایجاد ارتباط سازنده و تعامل با مقامات استانی به منظور توسعه و رونق فعالیت های اقتصادی استان صورت گرفت، گفت: علی رغم حضور میلیونی گردشگران و هم وطنان در استان فارس خصوصا کلان شهر شیراز اجرای دو طرح از مزرعه تا سفره و هفت واره موجب شد بیش از 800 فروشگاه منتخب نسبت به عرضه محصولات اساسی و مورد نیازمردم اقدام کنند.


برچسب ها: نرخ تورم نقطه به نقطه - نرخ تورم - استان - تورم نقطه به نقطه - هماهنگی امور اقتصادی - نقطه به نقطه - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

میانگین نرخ تورم نقطه به نقطه در استان فارس کاهشی شده است

میانگین نرخ تورم نقطه به نقطه در استان فارس کاهشی شده است