مطالب مرتبط:
دو پیش شرط استفاده از ظرفیت های بالای بازار سرمایه برای تحقق رشد اقتصادی
دو پیش شرط استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای رشد اقتصادی
دو پیش شرط استفاده از ظرفیت های بالای بازار سرمایه برای تحقق رشد اقتصادی/ مسئولیت دولت برای ایجاد فضای مطمئن و آرام در بورس
بازار سرمایه کلید طلایی رشد اقتصادی
نیازمند تحول جدی در حکمرانی اقتصادی کشور هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 21:452024-05-13سياسي

دلایل جلیلی برتی منفی شدن رشد اقتصادی در دهه 90


فارغ از مباحث سیاسی، منفی شدن رشد اقتصادی کشور در دهه 90، نتیجه حرکت هایی مثل توافق برجام بود که متولیان امر فکر می کردند همه چیز با آن درست می شود.

- به گزراش تابناک به نقل از ایرنا، سعید جلیلی روز دوشنبه در جمع شماری از دانشجویان دانشگاه زنجان، افزود: حرکت آگاهانه و با بصیرت مانع خسران در طی مسیر و رسیدن به هدف است و دانشگاه و علم این کار مهم را برعهده دارد که حرکت ها را واقعی کند و جامعه را به جایی برساند که سراب نباشد.

جلیلی خاطرنشان کرد: ما به همه آگاهی ها نیاز داریم تا حرکت ما واقعی و مفید باشد و وحدت حوزه و دانشگاه در این راستاست چون باید از همه منابع و معارف برای رسیدن به اهداف بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه امروزه جنگ روایت ها درباره مسیر درست و غلط یکی از بحث های اساسی در دنیاست، افزود: محیط های علمی و دانشگاهی می توانند کمک کنند و اساسا طرح دولت در سایه یک گفتمان برای فکر و بررسی درباره راه ها و شیوه ها در رسیدن به هدف است.

جلیلی گفت: حرکتی که بر مبانی علمی و معرفتی انجام می شود و بر پایه سنت های الهی است به نتیجه منجر می شود هر چند ممکن است زمانش متفاوت باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: در مباحث مربوط به حقوق زن طی 2 سال گذشته دیدیم همان کسانی که ادعای شعار زن، زندگی، آزادی داشتند در مقابل


برچسب ها: دانشگاه - رشد اقتصادی - وحدت حوزه و دانشگاه - جلیلی - اقتصادی - حوزه و دانشگاه - دولت در سایه
آخرین اخبار سرویس:

دلایل جلیلی برتی منفی شدن رشد اقتصادی در دهه 90

دلایل جلیلی برتی منفی شدن رشد اقتصادی در دهه 90