مطالب مرتبط:
طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده
اجرای طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
فیلم|اجتماع مردمی حمایت از طرح نور در مشهد
عکس | اجتماع مردمی حمایت از طرح نور در مشهد
روش تهیه ژله بستنی رولی لذیذ با طرح گل رز+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 17:552024-05-02اجتماعي

طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه سفر به استان اصفهان و شرکت در سی و پنجمین کمیسیون مجمع معاونان حمل و نقل و ترافیک کلانشهرهای کشور با بیان اینکه حدود نیمی از کشته های حوادث رانندگی در معابر شهری کشور را موتورسواران .

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از اجرایی شدن طرح ویژه به منظور کاهش جان باختن موتورسواران و عابران پیاده در سراسر کشور خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه سفر به استان اصفهان و شرکت در سی و پنجمین کمیسیون مجمع معاونان حمل و نقل و ترافیک کلانشهرهای کشور با بیان اینکه حدود نیمی از کشته های حوادث رانندگی در معابر شهری کشور را موتورسواران و عابران پیاده تشکیل می دهند، اظهار داشت: برای کاهش جانباختن موتورسواران و عابران پیاده یک طرح جامع و کاملی را در دستور کار داریم که ان شاء الله در آینده ای نزدیک به پلیس راهور سراسر کشور برای اجرا ابلاغ می شود.

وی افزود: در این طرح هم از لحاظ موضوعات سلبی و برخوردهای قانونی و هم از لحاظ ایجابی، فرهنگی و اقدامات آموزشی به طور دقیق پرداخته شده و تلاش خواهد شد تا میزان جان باختن موتورسواران و عابران پیاده در معابر شهری به حداقل برسد.


برچسب ها: موتورسواران - عابران پیاده - سردار سید تیمور حسینی - حوادث رانندگی - استان اصفهان - پلیس راهنمایی و رانندگی - رانندگی
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده

طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده