مطالب مرتبط:
ثبت نام ماشین محبوب ایران خودرو 3 روز تمدید شد
قیمت خودرو های ایران خودرو امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 + جدول
کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی با ترفند فروش خودرو
قیمت خودرو های سایپا امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 + جدول
کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی با پیش فروش خودرو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-04-29اقتصادي

خودرو و موبایل در صدر شکایات مردمی


معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از دریافت بیش از 65 هزار شکایت صنفی در سال قبل خبر داد و گفت که بیشترین شکایات سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، - معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از دریافت بیش از 65 هزار شکایت صنفی در سال قبل خبر داد و گفت که بیشترین شکایات سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، تلفن همراه، مبلمان و پوشاک بوده است.

سید علی میرموسوی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تعداد کل شکایات دریافتی، شامل شکایات تلفنی و حضوری، توسط سامانه 124 در سال گذشته حدود 65 هزار و 382 مورد بوده، اظهار کرد: درسال 1402 تعداد شکایات حضوری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته و 45 هزار فقره بوده است.

به گفته وی طی بررسی بازرسان تعداد 29 هزار و 212 مورد غیرمتخلف و 9077 مورد متخلف شناسایی و پرونده به تعزیرات ارسال شده است.

همچنین 4352 مورد از این پرونده ها نیز درحال بررسی است.

میرموسوی با اشاره به اینکه گرانفروشی، تقلب و کم فروشی بیشترین تخلفات ثبت شده است، تصریح کرد: بیشترین شکایات سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، تلفن همراه، مبلمان و پوشاک بوده است.

او همچنین گفت که شهروندان می توانند شکایات صنفی خود را از طریق سامانه تلفنی و اینترنتی 124 یا حضوری، به اداره کل سازمان صمت است


برچسب ها: سازمان صمت استان تهران - شکایات - سازمان صمت استان - بازرسی و نظارت - محصولات صنعتی - معاون بازرسی - استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

خودرو و موبایل در صدر شکایات مردمی

خودرو و موبایل در صدر شکایات مردمی