مطالب مرتبط:
هوش مصنوعی می تواند جای پزشک را بگیرد؟
به کارگیری هوش مصنوعی در یخچال جدید سامسونگ+عکس
هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
ارزیابی غافلگیرکننده وارن بافت از هوش مصنوعی
هوش مصنوعی، فرصت یا چالشی جدید در صنعت رسانه ؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 16:452024-05-06پزشكي

هوش مصنوعی ابزاری کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود


رییس انجمن رادیولوژی ایران با بیان اینکه هوش مصنوعی یک ابزار کمکی در جهت خدمت به پزشکان در رشته های مختلف به خصوص رادیولوژی است، اظهار کرد: - رییس انجمن رادیولوژی ایران با بیان اینکه هوش مصنوعی یک ابزار کمکی در جهت خدمت به پزشکان در رشته های مختلف به خصوص رادیولوژی است، اظهار کرد: با کمک هوش مصنوعی، دقت و سرعت کار افزایش می یابد اما این تکنولوژی جایگزین پزشک نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی صانعی طاهری با بیان اینکه درآستانه برپایی سی و نهمین کنگره انجمن رادیولوژی ایران قرار داریم، اظهار کرد: سی و نهمین کنگره انجمن رادیولوژی ایران از 18 تا 21 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

هوش مصنوعی توانسته در قسمت های مختلف حوزه سلامت وارد شود اما به دلایل زیاد از جمله پیچیدگی های حوزه پزشکی باعث حذف پزشک نشده است و از اینکه هوش مصنوعی بتواند تمام فعالیت های یک پزشک را انجام دهد فاصله بسیار زیادی داریم.

وی با تاکید بر اینکه در آینده پزشکانی موفق تر خواهند بود که بتوانند با هوش مصنوعی کار کنند و از این تکنولوژی بهره ببرند، تصریح کرد: میزان تاثیرپذیری رشته های مختلف پزشکی از هوش مصنوعی متفاوت است و برخی رشته ها مثل رادیولوژی بسیار تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار گرفته اند.


برچسب ها: هوش مصنوعی - رادیولوژی - مصنوعی - پزشک - انجمن - ایران - مختلف
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی ابزاری کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود

هوش مصنوعی ابزاری کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود