مطالب مرتبط:
توسعه اشتغال با حمایت از بنگاههای اقتصادی
اینفوگرافیک/ گزارش دولت مردم به مردم؛ 10 پیشرفت اقتصادی
رییسی: بیش از 6 درصد رشد اقتصادی داریم
سه پروژه زیست محیطی حوزه پسماند در اصفهان به بهره برداری رسید
سرمایه گذاری در حوزه گندم به یک فرهنگ اقتصادی در کردستان تبدیل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 23:252024-05-08اقتصادي

مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در کارگروه استانی اقتصاد دریا محور خواسته رییس جمهور را در حوزه دریا حرکت پروژه محوری دانست.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در کارگروه استانی اقتصاد دریا محور خواسته رییس جمهور را در حوزه دریا حرکت پروژه محوری دانست.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور شامگاه چهارشنبه (19اردیبهشت ماه)، در نشست کارگروه استانی توسعه اقتصاد دریا محور، اظهار داشت: مسیری که استان هرمزگان در جهت توسعه دریامحور آغاز کرده دقیقا منطبق بر خروجی و جمع بندی هیات دولت است.

وی افزود: رییس جمهور از ما می خواهد در حوزه دریا پروژه محور پیش برویم چرا که در پروژه ها هم اشتغال وجود دارد، هم موجب رونق معیشت مردم می شود و هم رشد اقتصادی را در پی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 27 ارگان مرتبط با دریا در کشور فعالیت دارند، گفت: پروژه های خوبی توسط این ارگان ها در حوزه دریا آغاز شده است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم با هم افزایی این پروژه ها را به نتیجه برسانیم.

صفایی عنوان کرد: همه ی همت هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی معطوف بر این است که پروژه های در مرحله مطالعات را سریعا به مرحله ی آغاز عملیات اجرایی برسانیم از این رو مجدانه زمینه های آغاز پروژه بندرگاه جدی


برچسب ها: سازمان بنادر و دریانوردی - مدیرعامل سازمان بنادر - بنادر و دریانوردی - دریا - پروژه محور - سازمان بنادر - محور
آخرین اخبار سرویس:

مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است

مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است