مطالب مرتبط:
امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی 154 همت سرمایه گذاری می کنند
فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
امسال سازمان بنادر و بخش غیردولتی 154 پروژه سرمایه گذاری کرده اند
هدیه جالب و بهداشتی ای که امسال عربستان به زائران می دهد +عکس
اورژانس: در سیل های امسال 35 نفر جان باختند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 13:252024-05-08اقتصادي

گول بارش های خوب امسال را نخوریم


رییس گروه آب های سطحی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه معتقد است، بارش های مناسب امسال اگرچه ممکن است روند کاهش حجم مخازن آب زیرزمینی را کند و یا متوقف کند، - ایسنا/کرمانشاه رییس گروه آب های سطحی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه معتقد است، بارش های مناسب امسال اگرچه ممکن است روند کاهش حجم مخازن آب زیرزمینی را کند و یا متوقف کند، اما قطعا جبران کم بارشی و خشکسالی سال های اخیر را نخواهد کرد.

علی فتاحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش های خوبی که در سال آبی جاری (مهر 1402 تا کنون) داشته ایم، افزود: نگاهی کمی به آمار بارش ها نشان می دهد نسبت به سال گذشته 32 درصد و نسبت به دوره بلندمدت 20 درصد افزایش بارش را در استان داشته ایم.

وی اظهار کرد: در کنار این بارش های خوب توجه به چند نکته ضروری است.

اول اینکه این بارش ها در ماه های مختلف سال شرایط متفاوتی داشت، برای مثال در آذر ماه یکی از کم بارش ترین سالها در 20 ، 30 سال اخیر را داشتیم، در دی ماه نیز تا حدودی با کم بارشی مواجه بودیم، اما بارش های بهمن و اسفند تا حدودی بهتر بود.

در بهار امسال هم در فروردین ماه بارش ها 30 تا 40 درصد بیشتر از شرایط نرمال بود و در اردیبهشت بارش های بسیار خوبی داشتیم که حتی فراتر از انتظار بود.


برچسب ها: شرکت آب منطقه ای کرمانشاه - بارش - منطقه ای کرمانشاه - شرکت آب منطقه ای - کرمانشاه - آب زیرزمینی - آب منطقه ای
آخرین اخبار سرویس:

گول بارش های خوب امسال را نخوریم

گول بارش های خوب امسال را نخوریم