مطالب مرتبط:
بُعد فرهنگی کردستان با سفر تاریخی رهبری بیشتر نمایان شد
عکس | مراسم گرامیداشت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان
  1257 پروژه مصوب سفر رهبری در کردستان 100 درصد تحقق یافت
2 سال از بدعهدی و بدهی وزارت میراث فرهنگی می گذرد/ مالکان ساکن در جداره غربی سازه های آبی – تاریخی شوشتر گله مند هستند
به بهانه 22 اردیبهشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 14:552024-05-11سياسي

بُعد فرهنگی کردستان با سفر تاریخی رهبری بیشتر نمایان شد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مهم ترین دستاورد سفر مقام معظم رهبری به کردستان تأکید بر وحدت، نشان دادن امنیت و نمایان تر شدن بُعد فرهنگی کردستان بود.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مهم ترین دستاورد سفر مقام معظم رهبری به کردستان تأکید بر وحدت، نشان دادن امنیت و نمایان تر شدن بُعد فرهنگی کردستان بود.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، (22 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان به دستاوردهای سفر تاریخی رهبری به استان کردستان اشاره کرد و گفت: رهبری در این سفر، کردستان را به عنوان یک استان فرهنگی معرفی کردند و این دستاوردها پس از 15 سال، همچنان زمینه را برای تقویت زیرساخت های توسعه همه جانبه کردستان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پیشمرگان کُرد مسلمان با مردانگی و رشادت خاص خود، توطئه دشمنان در میادین مختلف را خنثی کرده است، افزود: بعد از درگیری هایی که در جبهه خارجی و داخلی در این استان در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم، این استان باید بُعد فرهنگی خود را نمایان می کرد که در سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب محقق شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مسئولان برای تسریع در رشد توسعه و پیشرفت کردستان در حال حاضر وظیفه سنگینی بر دوش دارن


برچسب ها: کردستان - نماینده ولی فقیه در استان - استان کردستان - نماینده ولی فقیه - سفر مقام معظم رهبری - استان - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

بُعد فرهنگی کردستان با سفر تاریخی رهبری بیشتر نمایان شد

بُعد فرهنگی کردستان با سفر تاریخی رهبری بیشتر نمایان شد