مطالب مرتبط:
دشمن سعی دارد با دوقطبی سازی باعث استحاله فرهنگی شود/ عفاف و حجاب برای همه مردم ایران ارزش است
باز نشر «آفتاب در حجاب» در نوبت سی و هشتم
تجدید چاپ آفتاب در حجاب اثر سید مهدی شجاعی  
بانکی پور: بیش از 95 درصد افراد بی حجاب، غارت زده هستند/خارجی ها هم مشمول لایحه عفاف و حجاب می شوند؟
فیلم/باز هم اظهاراتی جنجالی از بانکی پور: در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت 5 گروه را دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 20:102024-05-12سياسي

صیانت از حجاب، مطالبه مردم است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اهمیت همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر طبق تعالیم دین وظیفه هر فرد مسلمان است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اهمیت همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر طبق تعالیم دین وظیفه هر فرد مسلمان است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به ویژگی های اخلاقی استان شهید مطهری اظهار کرد: شهید مطهری بسیار زمان شناس بودند و شناخت عالم نسبت به مسئله زمان، پیشگیری از بحران های احتمالی و آینده را به همراه دارد.

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت پای کار بودن همه سازمان های ذی ربط در حوزه عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری ها گفت: مردم می دانند که در بعضی دستگاه ها، عده ای حضور دارند که باعث بروز مشکلاتی برای جامعه شده اند اما موضوع کشف حجاب نیز باعث نگرانی و آزار مردم شده و جمع شدن این بساط مطالبه مردم است.

وی به نقش مهم صدا و سیما و رسانه در حوزه برنامه سازی درباره عفاف و حجاب اشاره و بیان کرد: سازمان ها و مجموعه های مختلف از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و .


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - نهی از منکر - نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - معروف - استان گیلان
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حجاب، مطالبه مردم است

صیانت از حجاب، مطالبه مردم است