مطالب مرتبط:
خلجی: دولت سیزدهم پایه گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد/ امروز هیچ اولویتی بالاتر از مسائل اقتصادی و تولید نیست +فیلم
خلجی: دولت سیزدهم پایه گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد +فیلم
خلجی: دولت سیزدهم پایه گذار برگزاری انتخابات الکترونیک است
دولت سیزدهم پایه گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد
دولت سیزدهم پایه گذار انتخابات الکترونیک است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 17:452024-05-10سياسي

خلجی: دولت سیزدهم پایه گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو٬ سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد کرد: - خلجی: دولت سیزدهم پایه گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد +فیلم رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: کشور نیاز به خدمت دارد و اولویتی بالاتر از خدمت به مردم نیست؛ امیدواریم که نتایج این انتخابات منجر به تشکیل مجلسی قوی و دلسوز و توجه به اولویت های اصلی کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو٬ سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد کرد: امیدواریم نتایج انتخابات زمینه ای برای تکمیل تعداد مجلس و خدمت بیشتر به مردم شود.

وی افزود: کشور نیاز به خدمت دارد و اولویتی بالاتر از خدمت به مردم نیست؛ امیدواریم که نتایج این انتخابات منجر به تشکیل مجلسی قوی و دلسوز و توجه به اولویت های اصلی کشور شود.

مسلم است که اولویت امروز کشور توجه به مسائل اقتصادی  است که رهبری نیز در شعار سال بر آن تاکید کردند.

خلجی تصریح کرد: برگزاری انتخابات الکترونیک در این دوره از انتخابات٬ یک کار بسیار سنگین و حساسیت بالا بود که امیدواریم این تجربه موفق٬ زمینه ای برای انتخابات آتی شود.


برچسب ها: شورای اطلاع رسانی دولت - انتخابات - شورای اطلاع رسانی - ستاد انتخابات وزارت کشور - انتخابات الکترونیک - اطلاع رسانی - ستاد انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

خلجی: دولت سیزدهم پایه گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد +فیلم

خلجی: دولت سیزدهم پایه گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد +فیلم