مطالب مرتبط:
شماره ای برای استعلام وضعیت بهداشتی واحدهای عرضه فرآورده های دامی
افزایش 16.3 درصد تولید فولاد خام ایران طی 3 ماهه 2024 میلادی
دامی به نام لایک کردن و لایک گرفتن
رشد 16.3 درصدی تولید فولاد خام ایران
قیمت انواع نهاده های دامی و محصولات کشاورزی 9 اردیبهشت 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 17:402024-04-28اقتصادي

ضبط 366 تن فرآورده خام دامی


رییس اداره دامپزشکی شهرستان رشت با اشاره به بازدید از کشتارگاه ها و بازرسی های بهداشتی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، گفت: به مقدار 366 تن فرآورده های خام دامی از این مراکز ضبط شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره دامپزشکی شهرستان رشت با اشاره به بازدید از کشتارگاه ها و بازرسی های بهداشتی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، گفت: به مقدار 366 تن فرآورده های خام دامی از این مراکز ضبط شد.

مهدی بهروزی امروز، 9 اردیبهشت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان رشت در سال گذشته، اظهار کرد: دامپزشکی با صیانت از سرمایه های دام و طیور و آبزیان، تضمین بهداشتی فرآورده های غذایی با منشأ دامی، تضمین سلامت صادرات فرآورده های خام دامی، حفظ و ارتقای بهداشت و سلامت عمومی جامعه با پیشگیری از بیماری های مشترک و قابل انتقال از دام به انسان، مدیریت پایدار بهداشت دام و نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره با همکاری دستگاه های دخیل در بهداشت و سلامت جامعه نقش حیاتی و چشمگیری در توسعه پایدار دارد.

وی با بیان اینکه عملکرد یکساله اداره دامپزشکی شهرستان رشت با تلاش نیروهای دامپزشکی به عنوان خط مقدم بهداشت و سلامت جامعه محقق شده است، افزود: در راستای مبارزه با بیماری های مشترک 25 هزار و 904 رأس دام علیه بیماری های شاربن (سیاه زخم)، بروسلوز (تب ما


برچسب ها: فرآورده - اداره دامپزشکی - بهداشت - دامپزشکی - شهرستان رشت - بهداشتی - دامی
آخرین اخبار سرویس:

ضبط 366 تن فرآورده خام دامی

ضبط 366 تن فرآورده خام دامی