مطالب مرتبط:
فایننشال تایمز: بلاتکلیفی نتانیاهو نگرانی درباره «جنگ ابدی» در غزه را افزایش داده است
افزایش حقوق این ماه برای بازنشستگان
آغاز افزایش نرخ باروری در 15 استان کشور
کرمان پس از «کرمان آیدکس»/ منابع صندوق توسعه ملی در مسیر توسعه استان کرمان قرار می گیرد؛ سهم استان از رشد اقتصادی افزایش می یابد
هشدار نسبت به افزایش قابل توجه این نوع مرگ در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-05-19سياسي

رجوع به قرآن بعد از ماجرای غزه فراوانی افزایش یافته است


عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی با بیان اینکه رجوع به قرآن بعد از ماجرای غزه فراوانی افزایش یافته است، گفت: امروزه علاوه بر طبیعت، جامعه نیز موضوع مهم علم و فناوری برای تقویت بهره وری است.

- عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی با بیان اینکه رجوع به قرآن بعد از ماجرای غزه فراوانی افزایش یافته است، گفت: امروزه علاوه بر طبیعت، جامعه نیز موضوع مهم علم و فناوری برای تقویت بهره وری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمیله علم الهدی در نخستین کنگره بین المللی علم و قرآن اظهار کرد: تمایلی قوی برای تبیین رویدادهای طبیعی، کشف قوانین جاری و پیش بینی آینده وجود دارد که پشتوانه توسعه علم و فناوری بوده و هست.

وی افزود: با این حال رقابت بر سر بهره برداری از طبیعت، به تدریج ماهیت تهدیدکننده علم و فناوری را آشکار نموده و تلاش های بی شماری برای کاهش تهدیدات زیست محیطی و بحران های اجتماعی ناشی از آن، رقم خورده است.

علم الهدی گفت: احیای ارزش های اخلاقی سال هاست که از مهمترین اهداف فعالیت های نظری اندیشمندان و سرلوحه چاره جویی اغلب سیاست گزاران و برنامه ریزان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: مطالعه گسترده درباره سنت ها و مناسک دینی و آموزه های مذهبی توسط اغلب دانشمندان حوزه علوم انسانی به منظور یافتن بهترین راه حل برای رواج اخلاق در جوامع متمدن امروزی جریان دار


برچسب ها: علم و فناوری - عضو هیئت علمی دانشگاه - فناوری - عضو هیئت علمی - فراوانی - افزایش - هیئت علمی
آخرین اخبار سرویس:

رجوع به قرآن بعد از ماجرای غزه فراوانی افزایش یافته است

رجوع به قرآن بعد از ماجرای غزه فراوانی افزایش یافته است