مطالب مرتبط:
طرح «فتحان» در استان همدان اجرایی می شود
همدان؛ یکی از آسم خیزترین استان های کشور
هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و... / ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی در استان تهران
4 فیلم کوتاه در موضوع حجاب ساخته شد/ اعلام بودجه تولید استان ها به زودی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 09:452024-05-07اجتماعي

محورهای استان همدان لغزنده است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: با توجه به لغزندگی محورها از همه هموطنان و همشهریان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: با توجه به لغزندگی محورها از همه هموطنان و همشهریان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مهرداد آهکی اظهار کرد: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان بودیم که در بعضی از شهرستان های جنوبی بنا بر اعلام هواشناسی بیش از 30 میلی متر بارش باران گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان، وی مطرح کرد: با توجه به بارش های شدید باران، محورهای مواصلاتی استان باز است و نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب های سطحی، رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام می دهند.

آهکی ادامه داد: تمام گشت های عملیاتی راهداری این اداره کل در قالب 436 نیروی راهدار با استفاده از 313 از دستگاه ماشین آلات در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان مستقر و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می دهند.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - محورها - راهداری - استان همدان - محورهای مواصلاتی - استان - سفرهای غیرضروری
آخرین اخبار سرویس:

محورهای استان همدان لغزنده است

محورهای استان همدان لغزنده است