مطالب مرتبط:
فاز اول دهکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی گلستان افتتاح شد
حلقه های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
انعقاد قرارداد برای حفر 19 حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
حلقه های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
حلقه های المپیک در پاریس به آتش کشیده شدند! + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 15:152024-05-02دانش

جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه


معاون آموزشی پژوهشکده صنایع غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: اگرچه داشتن دانشگاه ها و بخش خصوصی بسیار قوی ارزشمند است، اما این ارتباط بازیگران است که می تواند در نهایت خروجی قابل توجه داشته باشد و در اینجا معاونت علمی ریاست جمهوری و جهاددانشگاهی این نقش واسطه ای را دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزشی پژوهشکده صنایع غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: اگرچه داشتن دانشگاه ها و بخش خصوصی بسیار قوی ارزشمند است، اما این ارتباط بازیگران است که می تواند در نهایت خروجی قابل توجه داشته باشد و در اینجا معاونت علمی ریاست جمهوری و جهاددانشگاهی این نقش واسطه ای را دارند.

شادی بلوریان امروز 13 اردیبهشت در اولین رویداد ملی فبین فود که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، با بیان اینکه سه کلیدواژه آزمایشگاه های ساخت سریع، نوآوری و غذا تعیین ‏کننده رویکرد اصلی ما در این رویداد است، اظهار کرد: امنیت غذایی یکی از موضوعات تاثیرگذار بر امنیت ملی است.

در تعریف امنیت غذایی 4 رکن فراهم بودن، دسترسی اقتصادی و فیزیکی، سلامت و پایداری مطرح است و زمانی می توان گفت امنیت غذایی وجود دارد که همه مردم در همه زمان ها بتوانند به غذای سالمی که تامین کننده نیازهای تغذیه ای آنهاست، دسترسی داشته باشند.


برچسب ها: جهاددانشگاهی - دانشگاه - معاونت علمی ریاست جمهوری - پژوهشکده صنایع غذایی - جهاددانشگاهی خراسان - خراسان رضوی - معاون آموزشی
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه

جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه