مطالب مرتبط:
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از 13 اردیبهشت آغاز می شود
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از 13 اردیبهشت آغاز می شود
احتمال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1404 به صورت الکترونیکی
دستگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اعتراضات ضد اسراییلی
بازداشت نامزد انتخابات آمریکا در تظاهرات ضد صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 07:552024-04-29سياسي

فرصت های برابر برای تبلیغات از شاخص های سلامت انتخابات است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: فرصت های برابر نامزدها برای تبلیغات یکی از شاخص های مهم سلامت انتخابات به شمار می رود که بخش عمده ای از آن در حوزه تبلیغات محیطی و شهری است.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: فرصت های برابر نامزدها برای تبلیغات یکی از شاخص های مهم سلامت انتخابات به شمار می رود که بخش عمده ای از آن در حوزه تبلیغات محیطی و شهری است.

ابراهیم کرامت فر امروز، 10 اردیبهشت در نشست کمیته تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان تصریح کرد: علاوه بر تبلیغات فراگیر در صدا و سیما، رسانه های جمعی و فضای مجازی، استفاده از تابلوهای شهری و فضاهای محیطی نقش بسزایی در تبلیغات انتخاباتی دارد که بسترهای لازم برای این امر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های شیراز و زرقان همزمان با دیگر حوزه های کشور از بامداد 13 اردیبهشت ماه آغاز می شود، اظهار کرد: زمان مجاز تبلیغات این دور از انتخابات تا 24 ساعت قبل از آغاز فرایند رأی گیری، یعنی برابر با ساعت 8 صبح روز پنج شنبه، 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: تبلیغات - انتخابات - فرمانداری شهرستان شیراز - سلامت انتخابات - فرصت های برابر - تبلیغات محیطی - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های برابر برای تبلیغات از شاخص های سلامت انتخابات است

فرصت های برابر برای تبلیغات از شاخص های سلامت انتخابات است