مطالب مرتبط:
درخواست جذب سالانه 15000 نیروی پرستاری
کیش برای جذب سرمایه گذاران عربستانی آمادگی کامل دارد
لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
سهمیه خراسان جنوبی در جذب معلم هزار و 280 نفر است
جذب سهمیه 1280 معلم برای خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 19:252024-04-30اقتصادي

درخواست جذب سالانه 15000 نیروی پرستاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدتقی جهانپور در گفتگویی با بیان این که در حال حاضر با کمبود حدود 100 هزار نفر نیروی پرستاری در کشور مواجه هستیم، - رییس سازمان نظام پرستاری از درخواست جذب سالانه 15 هزار نیروی پرستاری برای رفع کمبود پرستاران خبر داد و گفت: جذب و استخدام نیروی پرستاری در تناسب با رشد تعداد تخت های بیمارستانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدتقی جهانپور در گفتگویی با بیان این که در حال حاضر با کمبود حدود 100 هزار نفر نیروی پرستاری در کشور مواجه هستیم، اظهار کرد: وقتی یک پرستار به دلیل اتمام طرح یا مهاجرت یا بازنشستگی از سیستم درمان خارج می شود 200 ساعت بار کاری اضافی به سایر پرستاران تحمیل می کند که این امر موجب فرسودگی شغلی جامعه پرستاری شده است.

وی افزود: رشته پرستاری به خودی خود دارای سختی های زیادی است و فرسودگی شغلی ناشی از کمبود نیرو نیز این سختی ها را بیشتر می کند.

  جهانپور با اشاره به اینکه در دوسال اخیر با زحمات دولت سیزدهم 16 هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت های کشور اضافه شده، گفت: با وجود این تامین پرستار کافی برای این تعداد تخت صورت نگرفته البته در سال گذشته بیش از 8 هزار پرستار جذب شدند، ولی باید تامین نیروی انسانی برای خدمت رسانی به مردم متناسب با این تعداد تخت نیز در نظر


برچسب ها: پرستار - پرستاری - نیروی - نیرو - فرسودگی شغلی - رییس سازمان نظام پرستاری - کمبود
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جذب سالانه 15000 نیروی پرستاری

درخواست جذب سالانه 15000 نیروی پرستاری