مطالب مرتبط:
تمهیدات راه اندازی پنج شعبه تخصصی حل اختلاف اصناف در اهواز فراهم است
5 شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه اندازی می شود
انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
مزایای راه اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
شصت و ششمین سایت BTS تلفن همراه در شهرستان تفت راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 14:302024-04-27سياسي

سلسله کارگاه راه اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز


انجمن های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه اندازی کسب و کار را برگزار کند.

- برای اولین بار در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود سلسله کارگاه راه اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز انجمن های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت 9 تا 12 با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 از ساعت 12:30 تا 14 در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.


برچسب ها: دانشگاه شهید چمران اهواز - دانشگاه شهید چمران - راه اندازی کسب و کار - دانشگاه - شهید چمران - انجمن های علمی دانشجویی - کسب و کار
آخرین اخبار سرویس:

سلسله کارگاه راه اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

سلسله کارگاه راه اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز