مطالب مرتبط:
توزیع اینترنتی لاستیک رسما کلید خورد/ فروش تایر با قیمت مصوب
شیوه نامه فروش اینترنتی نان به زودی ابلاغ می شود
شیوه نامه فروش اینترنتی نان اعلام شد/ قیمت خرید غیرحضوری نان چگونه حساب می شود؟
بالاترین مصرف تجهیزات پزشکی در گروه قلب و عروق و ارتوپدی است
شیوه نامه فروش اینترنتی نان به زودی ابلاغ می شود | هزینه فروش غیر حضوری چگونه محاسبه می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 16:402024-05-13پزشكي

نگرانی ما درباره فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی درز و نشر سوابق است+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر محمودی، رییس سازمان غذا و دارو در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، - نگرانی ما درباره فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی درز و نشر سوابق است+فیلم رییس سازمان غذا و دارو گفت: در بحث فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی متاسفانه برخی از پلت فرم ها اطلاعات را به بیرون نشر دادند و نگرانی ما هم همین موضوع بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر محمودی، رییس سازمان غذا و دارو در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، آزمایشگاهی ایران هلث 1403 و در پاسخ به خبرگزاری دانشجو گفت: بحث فروش اینترنتی در تجهیزات پزشکی اگر از اداره کل مجوز داشته باشند مشکلی نیست، ولی عمده مشکل ما روی اطلاعات بوده است.

محمود افزود: بحث آیین نامه دارورسانی درب منزل اگر منظور شما باشد اختلاف نظر ما این بود که سابقه پلت فرم هایی که اطلاعات را متاسفانه به بیرون نشر دادند کم نبوده است و ما نگران این بودیم که در حوزه سایر اقلام هم اگر این کنترل شده نباشد اطلاعات نشر پیدا کند.

وی ادامه داد: یک چارچوب را جمع بندی کردیم که در قالب آن چارچوب بتوانیم بحث را مدیریت کنیم طبیعتا اگر تحت نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باشد مدیریت می شود.


برچسب ها: تجهیزات پزشکی - رییس سازمان غذا و دارو - فروش اینترنتی - سازمان غذا و دارو - تجهیزات - نمایشگاه بین المللی - پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ما درباره فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی درز و نشر سوابق است+فیلم

نگرانی ما درباره فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی درز و نشر سوابق است+فیلم