مطالب مرتبط:
هاشمی نسب؛نباید ثانیه ای از بازی ها غافل شویم
بازگشت امید به نساجی با برد خانگی/ تراکتور بدون خمس هم باخت
سفارش آنلاین مواد غذایی و محصولات خانگی کاملا سالم و طبیعی دارای ضمانت
انتقاد وزیر سابق آموزش و پرورش از سیستم گزینش/ دانشجوی مذهبی را بخاطر داشتن حیوان خانگی رد کرده اند/ بگذاریم مردم زندگیشان را بکنند
طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 13:502024-04-20سياسي

نباید از مشاغل خرد و خانگی غافل شویم


برای توسعه و پیشرفت استان و تحقق شعار سال، از ظرفیت دانشجویان، نخبگان و صاحب نظران استان متناسب با آمایش سرزمینی استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: برای توسعه و پیشرفت استان و تحقق شعار سال، از ظرفیت دانشجویان، نخبگان و صاحب نظران استان متناسب با آمایش سرزمینی استفاده خواهیم کرد.

حسن بهرام نیا روز شنبه اول اردیبهشت ماه سال 1403، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس و ددمنش صهیونیستی که موجب شادی همه مردم ایران شد، اظهار کرد: این اقدام لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری توسط سپاهیان اسلام بود.

وی بیان کرد: سال 1403 را با جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان شعار امسال آغاز کردیم و در جلسه ای با مدیران حوزه جهش تولید، اشتغال و سرمایه گذاری، راهبردها را مشخص کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش همه جانبه، نتیجه شیرینی فرمایشات مقام معظم رهبری، توسط مردم در پایان سال لمس شود و همه برنامه ریزی ها به صورت راهبردی باشد.

بهرام نیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال خرد، گفت: مقام معظم رهبری بر مشاغل خرد و خانگی تاکید دارند و در استان هم به این مشاغل توجه شده است .


برچسب ها: استان - توسعه و پیشرفت - آمایش سرزمینی - فرمایشات مقام معظم رهبری - جمهوری اسلامی ایران - تحقق شعار - جهش تولید
آخرین اخبار سرویس:

نباید از مشاغل خرد و خانگی غافل شویم

نباید از مشاغل خرد و خانگی غافل شویم