مطالب مرتبط:
گروگانگیری در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ گروگانگیر بازداشت شد
نجات مادر و دختر از گروگانگیری آتشین مقابل مجتمع پالادیوم
متهم پرونده مرحومه زهره فکور صبور بازداشت شد!
86 دانشجو دانشگاه سوربن فرانسه بازداشت شدند
جزییات بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه خانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 19:052024-05-09حوادث

گروگان گرفتن یک زن و دخترش در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ گروگانگیر بازداشت شد


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 17:15 امروز یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران اعلام کرد که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری 122 دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که گروگانگیر با تهدید چاقو ، سوار یک دستگاه خودرو شاسی بلند به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است.

با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام شد و در عرض کمتر از 10 دقیقه ماموران خودروی مذکور را با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم مشاهده و شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری گروگانگیر گفت: فرد گروگانگیر برای تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آ


برچسب ها: گروگان - فرمانده انتظامی تهران بزرگ - مجتمع تجاری - فرمانده انتظامی تهران - سردار عباسعلی محمدیان - پالادیوم - تماس
آخرین اخبار سرویس:

گروگان گرفتن یک زن و دخترش در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ گروگانگیر بازداشت شد

گروگان گرفتن یک زن و دخترش در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ گروگانگیر بازداشت شد