مطالب مرتبط:
وزیر خارجه روسیه: مسکو از طریق کانال های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست/ اظهارات مبنی بر تغییر دکترین هسته ای ایران برای منحرف کردن توجهات از جنگ اسراییل علیه نوار غزه است
تعداد شهدای نوار غزه از 34 هزار تن فراتر رفت
تعداد شهدای نوار غزه از 34 هزار تن فراتر رفت
ارتش اسراییل در حال ساخت دو پایگاه شهرک سازی برای تقسیم نوار غزه است
فوران بیماری های تنفسی در نوار غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 10:302024-04-20بين الملل

انباشت 270 هزار تن زباله جامد در نوار غزه


سازمان ملل متحد اعلام کرد بحران انسانی در غزه با افزایش زباله های جامد که تهدیدی برای بدتر شدن وضعیت در این باریکه است، چرخشی خطرناک به خود گرفته است.

- سازمان ملل متحد اعلام کرد بحران انسانی در غزه با افزایش زباله های جامد که تهدیدی برای بدتر شدن وضعیت در این باریکه است، چرخشی خطرناک به خود گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در کنفرانسی مطبوعاتی عنوان کرد به گفته اتحادیه شهرداری های نوار غزه، حدود 270 هزار تن زباله جامد در نوار غزه انباشته شده و این یک فاجعه زیست محیطی و بهداشت عمومی است.

به نقل از آناتولی، دوجاریک هشدار داد انباشت زباله های جامد که با تخریب تأسیسات مدیریت پسماند و مراکز دفع زباله های پزشکی تشدید شده است، به طور جدی تلاش های شهرداری ها را با مشکل جمع آوری و دفع مواجه کرده است.

وی همچنین خطرات جدی امدادگران با جاده های ویران شده و وجود مهمات منفجر نشده را برجسته کرد.

دوجاریک در این باره گفت: در غزه، خصومت های جاری، تخریب جاده ها و وجود مهمات منفجر نشده همچنان خطرات قابل توجهی برای کارکنان بشردوستانه ایجاد می کند.

دوجاریک تاکید کرد که موانع (محدودیت های عرضه سوخت، تاخیر و ناامنی در پست های بازرسی رژیم صهیونیستی در امتداد جاده ساحلی) مانع ارسال کمک های بشردوستانه به غز


برچسب ها: سازمان ملل متحد - زباله - سازمان ملل - نوار غزه - دبیرکل سازمان ملل متحد - شهرداری ها - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

انباشت 270 هزار تن زباله جامد در نوار غزه

انباشت 270 هزار تن زباله جامد در نوار غزه