مطالب مرتبط:
حادثه تلخ مفقودشدن کارگر شهرداری
ناپدید شدن کارگر شهرداری هنگام جمع آوری آب های سطحی خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
مفقودی یک کارگر شهرداری در سیلاب+ جزییات
مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
مفقودی کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-05-05حوادث

ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری


عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست وجوی این کارگر خدمت رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

- شهرداری منطقه 15 تهران از وقوع حادثه برای یک کارگر حین جمع آوری آب های سطحی در سیلاب شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: عملیات جست وجو برای نجات این کارگر ادامه دارد.

بارش های شدید جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه 15؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهرداری منطقه 15 تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیرو های امدادرسان از جمله آتش نشانی به محل اعزام شدند و در دسته های مختلف نیرو های امدادرسان اقدام به گشت و جست وجو از محل حادثه تا مح


برچسب ها: شهرداری - کارگر - منطقه - منطقه 15 - گرفتگی - تهران - اطلاع
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری

ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری