مطالب مرتبط:
تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه ای در استان
فیلم | سرزده های استاندار جدید لرستان/ بدون تشریفات با ادارات
فیلم | بازدید استاندار لرستان از مجتمع کشت و صنعت خرم آباد
استاندار: کشت و صنعت لرستان ظرفیت سرمایه گذاری کلان در حوزه گیاهان دارویی را دارد
عکس | بازدید استاندار لرستان از برخی از دستگاه های اجرایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-04-29سياسي

تاکید استاندار بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه ای لرستان


استاندار لرستان با تاکید بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه ای گفت: تمام دستگاه های اجرایی سهم کلیه اعتبارات خود را در وزارتخانه های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه ای گفت: تمام دستگاه های اجرایی سهم کلیه اعتبارات خود را در وزارتخانه های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

ابوطالب شفقت شامگاه یکشنبه 9 اردیبهشت در نشست تخصصی و صمیمی با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، بیان کرد: تمام دستگاه های اجرایی به ویژه خدمات رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم کلیه اعتبارات خود را در وزارتخانه های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

استاندار لرستان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و کلیه اعتبارات عمرانی و هزینه ای را مشخص کنند.

شفقت با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه حتما تاکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط است


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - دستگاه های اجرایی - اعتبارات - استاندار لرستان - اعتبارات عمرانی - استاندار - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه ای لرستان

تاکید استاندار بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه ای لرستان