مطالب مرتبط:
امام جمعه زنجان: انتخابات دور دوم مجلس از اهمیت ویژه ای برخوردار است
امام جمعه آبادان، مردم را به حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات دعوت کرد
امام جمعه کرج : اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست
امام جمعه بیرجند: انتخابات سرنوشت جامعه را رقم می زند
امام جمعه کرج: مرحله دوم انتخابات به اندازه دور اول اهمیت دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 13:402024-05-10سياسي

امام جمعه زنجان تاکید کرد: حضور در انتخابات هم حق است و هم وظیفه


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان این مطلب که لازمه جمهوریت حضور مردم در صحنه است، گفت: بدون مردم انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، لذا توصیه می شود مردم به پای صندوق های رای بروند؛ - امام جمعه زنجان تاکید کرد: حضور در انتخابات هم حق است و هم وظیفه ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان این مطلب که لازمه جمهوریت حضور مردم در صحنه است، گفت: بدون مردم انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، لذا توصیه می شود مردم به پای صندوق های رای بروند؛ چرا این امر هم حق است و هم وظیفه.

آیت الله علی خاتمی امروز (جمعه 20 اردیبهشت ماه) در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان با اشاره به آغاز ایام ذی القَعده ماه بندگی خدا و دهه کرامت، اظهار کرد: بالاترین مقام و منزلت، مادر شدن است .

وی با بیان اینکه دهه کرامت زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت (ع)، افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به مکتب ائمه اطهار (ع) هدایت جوانان در مسیر تقواست، افزود: تقوا، معیار مقام برتری است و چه دختران و زنانی در جامعه ایران اسلامی داریم که در عرصه های مختلفی علمی و معنوی در میدان هستند و در عین حال باتقوا هستند.

خاتمی با اشاره به اهمیت مقام مادر و توصیه پیامبر اسلام در رابطه با خدمت به مادر، تاکید کرد: در اسلام زن و مقام مادر، دارای کرامت است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - پای صندوق های رای - زنجان - نماینده ولی فقیه - حضور در انتخابات - امام جمعه زنجان - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زنجان تاکید کرد: حضور در انتخابات هم حق است و هم وظیفه

امام جمعه زنجان تاکید کرد: حضور در انتخابات هم حق است و هم وظیفه