مطالب مرتبط:
416 کیلوگرم شیشه در یزد کشف شد
پلمب یک واحد فست فود متخلف در کرج /کشف 247 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی
افزون بر هزار کیلوگرم گوشت مرغ خارج از شبکه در اسفراین کشف شد 
کشف 23 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه دار این شهر
کشف 23 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه دار این شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 17:352024-05-13حوادث

416 کیلوگرم شیشه در یزد کشف شد


فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام باند وارد کننده موادمخدر و کشف 416 کیلوگرم شیشه و دستگیری پنج نفر در این زمینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد مشخص شد قاچاقچیان، مقادیری موادافیونی را از مرزهای شرقی کشور به یزد انتقال و قصد دارند پس از دپو و نگهداری، آن را به مرزهای غربی کشور منتقل کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با تلاش شبانه روزی و رصد دقیق جاده های استان یزد، اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه 5 نفر از آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران انتظامی 416 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را کشف و 2 دستگاه خودرو سواری مربوط به سوداگران مرگ را توقیف کردند.

این مسوول ارشد انتظامی با بیان اینکه سوداگران مرگ محموله شیشه را از مرزهای شرقی کشور تهیه و یزد را به عنوان استانی برای عبور انتخاب کرده اند خاطرنشان کرد: ماموران پلیس استان یزد در مبارزه با موادمخدر بسیار خوب عمل کرده اند به نحوی که در سال گذشته نیز 54 باند اصلی تهیه و توزیع موادافیونی را متلاشی کرده اند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان یزد - پلیس مبارزه با موادمخدر - فرمانده انتظامی استان - مبارزه با موادمخدر - استان یزد - موادمخدر - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

416 کیلوگرم شیشه در یزد کشف شد

416 کیلوگرم شیشه در یزد کشف شد