مطالب مرتبط:
مصائب شیراز پس از باران
تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
وضعیت عجیب خیابان های شیراز پس از باران + فیلم
تداوم باد و باران در کشور| وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده
25 میلیمتر باران در مشهد بارید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-04-26اجتماعي

مصائب شیراز پس از باران


سالهاست که پس از هر بارانی معابر شیراز در آب غوطه ور شده و مصائب و مشکلات زیادی را برای شهروندان به دنبال دارد که این وضعیت در پی باران بهاری عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 نیز مجددا به وقوع پیوست و بخشهای زیادی از این کلانشهر زیر آب رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آبگرفتگی معابر شیراز و تبدیل زیرگذرهای این شهر به استخر در پی بارندگی قصه پرتکراری است که گویا نمی توان علاجی برای آن متصور شد.

پس از هر بارانی در شیراز این سوال تکراری در بین شهروندان و فعالین شهری ایجاد می شود که چه زمانی این مشکل سریالی و پرتکرار پایان خواهد یافت.

پس از هر بارندگی مسوولان شهری و استانی حل این معضل را وعده می دهند اما تاکنون که این نویدها عملی نشده و کماکان شیرازی ها به جای لذت پس از هر باران هراس آبگرفتگی و رفتن زندگیشان زیر آب را در دل دارند.

بسیاری از محلات و معابر شیراز در پی باران عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 دچار آبگرفتگی شد و این درحالی بود که مدیران شهری همواره از آمادگی کامل این شهر دم میزدند اما.

این بارندگی علی رغم هشدارهای پیاپی روزهای اخیر موجب آبگرفتگی در بسیاری از معابر و حتی واحدهای تجاری و مسکونی این کلانشهر شد.


برچسب ها: باران - شیراز - چهارشنبه - آبگرفتگی - اردیبهشت - شهروندان - معابر
آخرین اخبار سرویس:

مصائب شیراز پس از باران

مصائب شیراز پس از باران