مطالب مرتبط:
نگاهی به تغییر جمعیت در پرجمعیت ترین و کم جمعیت ترین کشورهای جهان + ویدیو
جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد/پوشش 55 میلیون نفری پزشک خانواده
جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
طرح غربالگری در قانون جوانی جمعیت ممنوع نیست
جزییات طرح جوانی جمعیت و عادی ویژه فروش ریسپکت2 اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-05-06پزشكي

نقش ماماها در کُند شدن شیب کاهشی جمعیت انکارناپذیر است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متأسفانه هنوز روند جمعیت با کاهش مواجه است اما شیب کاهشی کُند شده که نقش ماماها در این زمینه انکارناپذیر است.

  - ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متأسفانه هنوز روند جمعیت با کاهش مواجه است اما شیب کاهشی کُند شده که نقش ماماها در این زمینه انکارناپذیر است.

  دکتر محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه در فعال شدن مراکز ناباروری نمی توان نقش ماما را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: به طور قطع بخش مهمی از موفقیت در حوزه مراقبت های سلامت، مرهون تلاش خانواده مامایی است، در بحران جمعیت که کشور امروز با آن مواجه شده است، سبک زندگی عامل اصلی بوده و علوم پزشکی در کنار دیگر دستگاه ها وظایفی در این زمینه دارد به ویژه در شهرستان ها باید مطالبه از دستگاه های اثرگذار مشخص شود.

وی امروز دوشنبه 17 اردیبهشت در آیین گرامیداشت روز ماما در همدان، با اشاره به اینکه من کار خود را از حوزه بهداشت آغاز کرده و با مسائل و دغدغه های ماماها از نزدیک آشنا هستم، اظهار کرد: شاید در برخی بخش ها سیاستگذاری ها باید با تحولاتی همراه شود، از جمله در بخش تربیت نیرو که با جذب و اشتغال جامعه مامایی در برخی مناطق همخوانی ندارد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی - ماما - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

نقش ماماها در کُند شدن شیب کاهشی جمعیت انکارناپذیر است

نقش ماماها در کُند شدن شیب کاهشی جمعیت انکارناپذیر است